hamstern korsfäst på väggen.

hej !
precis kommit hem ifrån skolan ! piss !
jag är sjuk !
eller iaf kraftigt förkyld, huvudet dunkar, näsan är täppt halsen bränner och jag känner att jag bara är irreterad.
åkte hem innan lunch, orkade inte vara kvar nå mera. matten vad runt 13548timmar lång.
det enda jag räknade på hela lektionen var sekundrarna kvar till ridningn ikväll, det blev 25740 sekunder.

rider antagligen lektion ändå, ge mej en 5 alvedon att knarka så.

gick på teater idag också, ursäkta men det dåligaste jag har sett.
regnet faller, leende ansikte, regnet, dunk dunk, händer. halsen skärs av !
hamstern korsfäst på väggen .
valen dränkt, bara en pöl av gul prickig sörja kvar av giraffen.


jag tänkte att håller hon inte tyst snart så sparkar jag upp en fot i arslet på henne.

nej, det här vart ett väldigt klagoinlägg.
men det är så jag känner nu, skönt att vara ledig imorron. Ta igen sig lite.

ha det bra / snor e.h

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback