fredag, hemma igen .

hola amigos, salut des compains !

blev hemma idag med, herregus jag har ju bara gått måndag som heldag den här veckan.
igår mådde jag verkligen hemskt, jag låg på 38.5 feber, hade en förskräcklig huvudvärk osv.

men idag mår jag faktist bättre, jag känner faktist lite smak utav det jag äter idag, också ligger min feber inte lika högt. Och har heller nästan ingen huvudvärk. Hostar lite bara..

Idol ikväll, jag har aldrigt tyckt om det programmet tidigare, bara auditions och finalen, men i år har jag kollat varje kväll.
Knepigt, men startfältet är mycket starkare.

läste en rolig historia alldeles nyss;
en känd sångare sjöng för patienterna på ett sjukhus. Han avslutade med orden.
-Hej då och hoppas ni blir bättre.
-Tack detsamma svarade patienterna .


förresten lyssnar jag sönder coldplay - viva la vida och Beyonce - If I were a boy just nu.
kan inte få nog av dom låtarna.

ha det bra / e.h (;


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback