ett fall för frost .

Hej !

Fy fan, får man skriva så? har precis kommit hm från hästarna, jag och matilda var ute och red. Det var så satans kallt, när vi kom tillbaka till stallet hade hästarnas öron, ögon mular etc. frusit till is. Fastän de var svettiga så var dom kalla ändå. Och Matildas lugg hade också frusit till. haha !

jag vet att jag bloggade lite om bysjön igår och jag kommer också att ta upp det idag, nu har nästan hela sjön frusit till is, och det är ett tjockare lager. Och dessutom när jag cyklade hem idag så var det så dimmigt över sjön så det såg ut som ett hav. Tänk om Ockelbo skulle ha ett hav (:

GAMIGA TYPER !
jag får spunk ...

orkar inte diskutera mera här om det men jag och Matilda har haft en diskussion om det idag i stallet, åhh.

aja, nu ska jag läsa lite bloggar och få se vad som händer sen.
inga läxor idag !

funderar också lite på det en person sa till mig idag, jag tycker det är häftigt. det är sjukt coolt. om man tänker på vad det är och betyder. återkommer kanske någon annan gång om det.

ha det bra / e.h (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback