"en paus för att lära mig andas"

hejhej !

studiedag idag, plugga som gäller.
har inte heller hunnit blogga, har definitivt inte tid just nu.
flytten, hästarna, skolan. allt tröttar ut en.

men jag tänker inte göra en blondinbella, ta en paus för att lära mig andas.
kör på som vanligt iatället.

ställer av Vilma om ett antal dagar, synd. hon är i jättefin form nu.
men jag behöver det.

flyttar om en vecka, har börjat plocka ur mitt rum nu. lite flyttlådor varstans. vilka Bertil trivs på/i . (katten)
träning ikväll, ska till bessemer på torsdag och kolla på op där. sen tillbaka till skolan och skriva ett matteprov.
Sedan blir det hem och rida/plugga sen har jag so prov på fredag morgon.
sen nästa vecka är det hemkunskapsprov , och ett svenska prov.
har fortfarande inte fått tillbaka biologin.

nu ska jag nóg koka pasta och göra en ostsås med broccoli eller nåt.

ha det bra, hörs !

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback