det här är en ananas, det är din ananas ingen annans ananas !

Jag och Vilma firar 2.5 år tillsammans idag ♥
15/05-06 - 15/10-08 .                                                                 
                                                                                           



Har precis kollat på en film, Jiddra inte med Zohan.
helt sjuk film.
men värd att kolla på ändå, haha ! :D

vet inte vad jag ska göra nu, lust att sova men det orkar jag inte.
Pernilla träning imorgon, få se om jag orkar vara med.
Vart rätt slut efter ridturen idag. aja jäkla förkylning !

ha det bra, hör imorron . / e.h (;

Kommentarer
Postat av: Amanda

garttis älsklingar :D <33333333

2008-11-18 @ 21:23:10
URL: http://finsmeout.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback