SMISK SKA DET VA!

jag har inte bloggat sen i jul, fy skäms på mig !
ska börja om nu och rycka upp mig ordentligt :P

Just nu sitter jag längst ner på sandvikens sjukhus. Jag är på kurs.
Eller jag borde i alla fall göra nånting men nej nej. Dom har satt mig på ett sysslolöst ställe. Jag klarar inte av att inte göra nånting.  Fuck it !

Aja, får lite pengar i alla fall, jag får betalt för att blogga :P

Moder Ulrika har skaffat ett sommarjobb till mig nu, jag tog över syrrans gamla. Jag ska ösa sylt :)
Bra betalt iaf. Några timmar i veckan bara :D

Nu ska jag dra mig ut till pajen som väntar på mig ute i personalfika rummets frys.
Det blir köttfärs paj.

ska förresten köpa hårfärg idag, sen får jag se om jag klipper mig imorron :)
JIPPIE !

Dagens ord: Läskig gubbe.
har ni sett trolltider? i alla fall där är det en man som heter Gorm.
han har jag alltid varit rädd för och det kommer jag också alltid vara, men nu har jag sett hans tvillingbror eller nåt liknade. Skitläskigt och han ska jag se i en vecka. hjälp! JAG KOMMER AVLIDA!
just nu står han och kollar in genom mitt fönster där jag si

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback