imorgooon !

Lite mini birthday idag då :)
släkten kommer... :D

jag vill ju inte ha dom hemma imorgon när jag igentligen fyller, för först ska jag inte till Gävle med lönelappen, sen ska jag åka hem, rida, och gå på marknaden :)
men den börjar bli tråkig nu, det är ju samma samma varje år :/
men vi får väl se vad som händer på kvällen iaf.

Tävling i söderhamn med Vilma på söndag också :) kulkul.
Blir LD/LC med tanke på att det inte går som på räls. Vi får väl an se då :)
Omhoppnign i LD iaf, då blir det inte lika tråkigt :P

Jag har aldrig haft så tråkigt som jag har just nu. !
jag trodde det skulle vara kul att vara ute (typ praktik) men ta mig i röven , det suuuuger!
jag får sitta vi datorn från halv 8 till 15.45 ! Hon har ingenting annat som jag kan göra.

MÖRDA MÖRDA !
men sista dan idag ! :D 
det är jag djup tacksam för :)

släkten har nu varit här :)
jag tackar och bockar för alla saker jag fick
jag fick:
en liten orkide
en blombukett som luktar gott as hell
rosor .)
en tröja
trosor
en svart crosshjälm <3
1340 kr
300 kr på H&M :)
en tunika med hjärtan på (lika som Mikaela :) )
ljus
tvålar från lush
två halsbandsberlocker
och en armbands berlock till mitt arband från pandora (serien pilgrim)

det var väl de :)
få se vad man får imorron då när man blir 15 på riktigt :D

joo, jag färgade håret igår, fett najs säger jag bara :)

sista chansen att kalla mig fjortis nu alltså ! men kommer alltid vara en fjortis i sinnet

soo long fuckers !
/e.h
 

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback