ett år äldre :)

Det är ingen vanlig dah, för det är ellens födelsedag, hurra hurra hurra !

Vaknade i morse utav att familjen kom in med presenter :)
jag fick en vit jättefin t-shirt, ett linne, en kort silvrig tröja, ett par svarta tre kvarts, en mascara och en foundation ( + att man fick moppen tidigare) :)

fixade mig i ordning för att åka in till gävle, träffade Liiv på tågstationen, vi pratade om hur förfärliga dagar vi haft !
jag fick sortera post i fem minuter och hon stäfa toaletter i dagar :/
gick in till gävle sjukhus, väl där satt vi i rullstol/rullator. INGA KOMMENTARER!

vi klagade som fan på torbjörn och gänget.

överlyckliga som vi var när kursen äntligen var slut gick vi till Mc Donalds och åt :)

åkte hem, vi gick lite på marknaden, drog i oss helium. och sprang för rengnet.

åskan slog ner hemma, scaary.
å nu låter telefonrna som värsta traktorn.

red lite.

drog sen fram, värdelöst, blev bara blöt igen.
åkte hem och kollade på en film !

det var min födelsedag / e.h                                                               bajs     


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback