Dan före dan före dopparedan :)

Nu fyller jag år snart !
Ockelbomarknaden sammahelg, fan vad najs !

Och bara en dag kvar nu på sandvikenssjukhus / posten. Har aldrig varit med om något segare. LOVAR!
mami ringde och skällde lite på dom i gävle, hur dom kunde sätta mig på posten när det var en omvårndadskurs ? :/
det positiva är väl ändå att jag får sitta vid datorn 24/7 typ :P

på freeedaaah !

fortfarande rädd för den läskige gorm. han skrattar creepy.

Mitt schema :
*06.15 stiger upp
*06.22 åker till bussen
*06.52 hoppar på bussen till Sandviken
*07.30 är på resecentrum
*0745  Sandvikens sjukhus posten.
*12.45 slutar för dagen
*12.50 bussen till resecentrum
*13.00 bussen till gävle
*13.25 hoppar av på stortorget och ska bege mig iväg för attköpa hårfärg.
*14.06 tåget till Ockelbo
*15.27 HEMMA I OCKELBO !

sen ska jag cykla hem, städa rummet, huset, rida, äta mat, färga håret :) (Y)
något planerad dag.

Ha det bra /
Ellen

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback