tolfte augusti tvåtusenåtta

nu ska jag skämmas oredentligt !
jag kan ju inte bara sluta blogga igen eller ?, har haft så fullt upp med annat, så jag har inte haft tid för datan.

NU ska jag ta mej i kragen och börja blogga seriöst igen. !

få se nu vad har hänt?
jag har åkt över till finland med Silja line, med familjen :)
det har varit cityfest !
jag har piercat naveln, etc.

Den 28/07-08 åkte vi till sthlm för att stiga på silja line, vi hade det bra där, åt ihjäl oss ! bokstavligen !
i
finland gick vi på stan, åt på fazer cafe. Jag hittade en görsnygg tröja på mic mac , men ingen ville ge mej lite pengar för att köpa den, och själv var jag för snål för att köpa den. gick tillbaka till båten framåt 5, eller i mitt fall haltade tillbaka.
SKAVSÅR !
på kvällen hände det inte så mkt, vi gick mest omkring, var på nå disco, tax free. och sånt !

hade inte riktigt lust för att åka hem på onsdagen, men men !
somnade så fort jag hade satt mig på bussen ^^,

cityfesten !
åkte in till gävle på torsdagen med matilda, träffade amanda och hennes rosa cyckel på station, gick runt och köpte remmar. sen bestämde jag och matilda oss för att pierca navlen, så vi begav oss till red rum !
jag piercade mej först av ren nyfikenhet så kollade jag på när dom stack igenom nålen :)
jag valde en vit sten !
Åkt hem till amanda och kollade på film och åt, filmen var dark water ! fy fan !
Nu hatar jag krokodiler lika mkt som hajar tror jag .
drog till stan på kvällen köpte en rem, men det blev inte så långvarigt eftersom vädret.

fredag hos amanda, svimmade på morgonen, pga. luftbrist. mer måste vi inte nämna.
gick till brocke, drog till stan, med min väska på 98654574 kg . drog runt med den över 9 timmar. HIttade folk på stan, däribland jessie, åt på mc.  tråkigt eller hur. men gott !
drog mest runt !
sen åkte jag hem till jessies mormor i valbo och övernattade där.

lördag åker hem på 14.06 tåget, ganska skönt . till champe på kvällen vi fixade oss och drog sedan in till gäcle igen. vi besökte discot på konserthuset, men det var så proppat så att vi gick igen. Hittade på jessie och elina utanför. runt
00.15 åkte vi hem :)

helsingfors !
helsingfors

amanda & jag !
baby you rock my world.

piercingen !
mage


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback