gotland !

hemma igen till bloggen !

kompisarna har grinat efter sina killar, och jag efter bloggen (:
föredrar faktist bloggen !

så nu är man hemma igen från gotland med en handuksturban på huvudet, börjar 12.20 idag, men ska träffa jessie och elina vid 12.05 . sliten säger jag bara !

ellen och elina hoppar runt på en åker i uppsala.

få se, kanske jag ska blogga lite om gotland med klassen, jag orkaaar inte berätta om resan dit, förutom att vi kollade på Da vinvci koden i bussen (seg bussfilm) . och att båtresan över tog 3.15 tim. jaja,

när vi kom till visby, så hyrde vi cyklar av hyr en hoj , vi cyklade till tors gård. bestämde rum, och packade upp etc.
sen så sköt vi pilar, hade nån dragkamp, . hände inte så mkt mera på den kvällen. alla gick typ och lag sig för att sova förutom jag, timmy och jessie :) .

måndag:

hade gps skattjakt, skulle leta efter bokstäver med en gps.
mitt lag vann ialla fall, ord tävlingen. det var jag, lisa, jessie, björn och alex. :)
 sen så grillade vi korv, alla klagade men jag var nörjd. det började senare att regna igen, när vi skulle ut på något som kallades höghöjdsbanan, varken jag , lisa eller jessie ville inte ut mer då, vi stannade inne under täckmanteln
(blöta skor ) så vi kollade på film, tomten är far till alla barnen. eller jag kollade de andra somnade :) .

hade team bildning på kvällen. vilket lag var bäst då? om inte mitt och elinas och några fler :D

på kvällen cyklade typ halva klassen, iväg och kollade lite. några åkte hem igen, men jag, jessie, lisa, alex, björn och jonas  fortsatte iväg. "till sjön " haha !

på tisdagen drog vi med buss till fårö varav en skitsur busschaufför och slitna elever.
kollade på raukar, ganska häftiga !

hände väl inte så super mkt mera den dagen, vi var på nå museum. eller joo, vi cyklade ju in till visby, shoppade, kollade på domkrykan. letade efter pippi ställen. fett trevligt ! jag köpte mc fest meny, en t.shirt på nån affär (som jag inte kommer ihåg namnet på )  och en svart-blå polotröja från carlings.  kvällen blev .ganska slapp.

usch, vaknade på onsdagen och ville inte åka hem. vi packade, och cyklade iväg till visby. gick där i löver 56 tim. köpte vbara pizza, äntligen fick jag den. letade en svart tröja åt jeanette sista affären hittade vi en. det var på inter sport. åkte runt på nåt tåg. hoppade på båten , sen bussen. stopp i uppsala, jag och elina skuttade runt på en åker, sen hem igen. vi kollade på två filmer i bussen. nån the replain? och sen the girl next door. de flesta sov, och jag försökte äta ruttna vindruvor. äter ju inte godis nå mera, bara liiiite . bort med sockerberoendet.

joo, jag tappade min mobil i havet också, men fick igång den igen.

hemma vid tolv. fuck vad skönt det var att få sova i sin egen säng. !

det var väl de, låter säkert inte lika kul som det var, men kan lova att det var och är minnen för livet !

9A <3


lisa och elina, påväg till gotland
det här var när vi kollade på raukar på fårö.
det här var när vi kollade på raukar på fårö.
det här var när vi kollade på raukar på fårö.
det här var när vi kollade på raukar på fårö.
från höger .  aisse, elina, jessie, jag och lisa !
här tappade jag min mobil också.
lisa och sten
ewe blåser.
<3
jessie
babsen
visby ringmur

kommer mera bilder sen, men datorn fick ryck.

ha det bra / e.h <3




Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback