onsDAG ...

hej hej !

onsdag idag, började 10 i 11, tog moppen till skolan, men jag visste inte var jag skulle parkera :)
till lunch fick vi köttfärssås med fullkornsris ^^, jo det är ju normalt äckligt i alla fall .
mina smilesar bedömmer lektionen (:
matte, engelska , fysik.
    :)           :)               :(

åkte hem sen. uppdataerad mig om rummet, insåg att det kommer att bli väldigt svårmöblerat. fått in en dörr och en vägg nu. snart ska jag börja måla taket. red ut med matilda, vilma & myska . :)

få se nu, imorgon blir det skola sen ska jag jobba, på fredag blir det skola, sen ska jag gå på bio. på lördag åker jag in till gävle en sväng. måste köpa en del. :)

nu ska jag prova ut vad det blir för kläder imorgon, sen ska jag läsa inredningstidningar och IKEA ! (Y) :)

ha det bra / e.h .

dagens kläder !

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback