tors(seg)dag

skolan igen, med SO ´n.
bara två frågor kvar nu så jag kan ta det lite lungt. hata torsdagar.
4 lektioner innan lunch och 3 efter.
idrott imorse, spelade studsvolleyboll. jag tror inte att jag kan vara mer värdelös än vad jag var på det. missade varje chans att slå, dom enda gångerna jag träffade var när jag servade. synd att man inte kan göra det heöa tiden.

måste skriva lite annat nu, kommer tillbaka senare.

22.27

forever young, I want to be forever young.
let us die young or let us live forever. ....

jobbig skoldag, bestämda tanter och tråkiga lektioner. Klasskampen imorron, sista gången :/
jobbade sen, skrapade ihop lite pengar :)

hittat en säng, nattduksbord och en tv bänk, nu som jag tänker köpa. dock är sängen 160 cm bred, men då kan jag väl ha den tills jag blir vuxen eller nå (:

red ut med Vilma , till musik. hon var pigg och framåt, nu väntar jag på att duschen ska bli ledig.

puss puss / e.h <3

hålén

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback