tisdag !

hej hej !

är i skolan just nu, har SO, skriver om ryska revolutionen och första världskriget.
cyklade till skolan idag med jessie, och tog inte mina blåa jeans, det blev svarta istället.

ridning ikväll, med ridskoleponny/häst ! längesen det .
vimman är inte riktigt igång än , men snart så :)

nu ska jag fortsätta, hade / e.h

21:51
hemma ifrån ridningen, jag fick Afet, en ny häst som kom till ridskolan i söndagskväll, det var hans andra lektion, men hans första hooplektion. Han var 1.62 cm i mkh. Brun med svart man, en liten strärn i pannan.
Det var jättekul att rida storhäst, jag har inte gjort det på åratal, men nu så :)
nu kände jag att jag skulle vilja köpa en större. Vimman är ju bara 1.35.
Vi hade markarbete/hoppning.  Studs snett i genom, två serier på långsidan, med bommar, en oxer, och kombination.
Afet var duktig, han är bara 6 år. Fina stora steg, kan nog utvecklas mkt i dressyren, något vinglig trav men den växer nog bort. Han hade jättehärlig galopp. Nästa tisdag kan jag inte vara med :/ Gotland då ju .

nu har jag tagit en toast, ett glas juice, två glas vatten & en risifrutti.

sitter och tänker på det Elina sa idag , livet är väldigt farligt, ingen har någonsin kommit levande därifrån (:
haha PUSS !

börjar tio i elva imorron, så jäkla skönt.

skolfotografering 10-11 sept. Jag vill INTE vara med .

puss & godnatt / e.h

ingen bild.
det kommer snart !


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback