måndag = skolstart !

tjabba tjena hallå !
vi säger så, tjabba tjena hallå,    tjabba ...   tjena ....    hallå   !

skola idag, !
sista året, :)  fett skönt !

dom har målat om överallt nu på skolan under sommaren, nu ser det faktist fint ut, två blommor finns det också. :)
gått och rimmat på allting idag :) .
kommer att börja kl: tio i elva på onsdagarna btw ! :D
väldigt nöjd med schemat.

hängde med jessie hem efter skolan, fick 2 par jeans av henne och ett turkarmand, tack tack !

18.03 vetrinären var här idag, vilma är inte halt :D
ska rida henne idag :)
kommer flyga av , kan jag lova, :)

22.18
gick bra att rida idag, Vilma var pigg men hanterbar ! pussen på dej !
kändes som om jag skulle ha kunnat rida i 2 timmar till. kulkul :)

imorrn ska jag ta moppen till skolan i guess !
kläderna blir, mina jeans ifrån JC, ska ha dom uppvikta med häng, ett linne som kommer ifrån JC, prickigt jag har fått det beg. från jessie, och en röd kofta från vero moda, svarta strumpor och vit-svarta skor från Blend.

puss puss / ellen

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback