mäklare, snickare & fotografer !

hejhej !

när jag väl för en gång ska ta mig tid för att titta på morden i midsummer, ja då är det uppehåll för OS !
det blev filmen never been kissed för mig istället, fast jag har sett den ett dussin gånger !
men den är undebar !

mäklaren har just varit här och tagit en massa kort, huset sätts ut till salu på tisdag !
någon intresserad? !

pratat lite med snickaren om mitt blivande rum också.

nu ska jag sminka mig, och sedan gå ut och fota !
få se hur det blir, lägger upp någon bild här ikväll !

snart så ska jag ut och rida på vimsan. kanske blir det dressyr på åkern, men jag vet inte. Tomt på ideér ! (:

ha det bra / e.h <3

you rock my world bitch ! <3


mitt blivande rum:
mitt blivande rum

blivande rum



BILDER SEN MIN EGO FOTOGRAFERING IDAG:
(
jag kan inte bli bra på bild så skratta inte för mkt)

redigerad bild på mej !
redigerad bild på mej !
redigerad bild på mej !








Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback