långkalsonger, börja eller vänta?

Nu om dagarna har man nästan ingenting för sig, klockan snurrar som om det vore framspolad.
Bara för att dagarna till skolan börjar igen är räknade. Jag orkar inte !
Gotland om typ 2 veckor, lite skoj det ialla fall.
 
Krister ringde imorse och sa att jag hade mer sylt att paketeram kanske borde göra det.
behöver lite pengar nu, undrar när jag får min lön ? :o

imorse när jag åkte och släppte ut hästarna så slog det mig en tanke, ordet långkalsonger dök upp innuti mitt huvud.
det kan väl inte vara meningen nu? eller..
den lilla värme som kom kan väl få vara kvar.

jag vet att inlägget idag typ är helt depp. men jag är depprimerad just nu. så då kan jag inte skriva mkt gladare.
hoppas det inte är någonting stumpan.

jag är så grymt sugen på pizza och godis.
kanske jag ska ta och fetta nån dag, någon som vill bli tjock med mig?
jag har varit sugen på det varje dag nu oavbrutet i 2 månader. usch !
jag äter is istället. annars kommer jag att länsa kylskpet på mindre än en minut,.

Behöver jag säga att jag hatar flugor?
jag håller definitivft med amanda om flugor. 
igår när jag satt och åt så var det typ 16 flugor vid matbordet, och var av en krockade med min kind :@

nu ska jag ringa mamma, så att hon kan ringa vidare till T.v. 
får se hur det blir.

Skriver mera ikväll.
Puss / e.h <3

       :)
 


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback