gotland imorgon :)

hej hej !

glömde bort att blogga igår, kollade på Hannibal :) ganska psyk film, men bra !
äta hjärna, inget jag föredrar ....

gotland imorron, klassresa :)
blir borta tills på onsdag natt, kan inte blogga förrän på torsdag. :/

åkte till gävle idag med, mamma & lars (:
jag köpte ,     eller mamma köpte till mig :
*en gul bh från h&m 129kr .
*
en grå tröja med "lång hals" från h&m 198kr .
*
en svart everest bag från stadium 199kr.
*ett par vita reebok skor från stadium med "guld" kanter och "diamanter" i texten. 499kr ord. pris. 799kr
*sen typ schampoo, balsam, hårspray, godis .

åt på max senare . fast jag hade föredragit mc, men blev nerröstad :)

tack mamma för alla saker idag !

kom hem, gick ut och red runt kråkbanan, stenbäcken, flaggbacken . Vilman var pigg och glad :)
puss på henne !

nu måste jag städa mitt rum, visning på måndag.

hade bra så länge, bloggar så fort jag vaknat på torsdag :)
puss / e.h <3


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback