freeedag !

hejhej !

skrev i går förmiddag att jag skulle återkomma under kvällen och skriva igen, nu blev det tyvärr inte så. datan var seg och jag fastnade framför tvn.
ute och gick med vilma en sväng, hon gnäggade efter myska 5 ggr. (: sötponny .
sen
kollade jag på en film på 5:an , the hot chick , tror jag att den heter.
sett den förut men skitkul ändå ! jag och lars skrattade ihäj oss.

hehe, somnade framför tvn i en reklampaus runt halv 2. matilda kom upp och väckte mig.
sen så höll jag på att svimma igen, 2 gånger på 1 vecka. jag har ju aldrig svimmat förut. vad händer?
tror att det hänger ihop med min nacke eller nåt, för det blir varje gång jag ska göra rent piercingen och då kollar jag ner, också har jag märkt att varje gång jag kollar neråt så blir jag yr. vet inte riktigt, obehagligt iaf.

idag vaknade jag runt halv 11.
jag måste verkligen byta, alarm signal. jag är hur trött som hellst nu att vakna till jason mraz - i´m yours. när ska dessutom radion sluta spela den? den går ju 24/7.

hur som hellst, gick jag upp och åt frukost, kollade lite på tv.
sen har jag varit och skurat stallet. nu luktar det inte stall nu luktar det AJAX lemon fresh. (Y)  :)

har ätit lite gröt, men nu ska jag åka och jobba lite, paketera 5 syltburkar. det blir 12*5=60 kg sylt.
tur det, det värsta var ju när jag kom det och såg att det stod 144 kg sylt och väntade på mig. usch rysnigar*

ikväll blir det promenad med vilma, tacos, popcorn, & filmen hulk med lars.
jag vill inte se den, men annars blir jag ensam framför den andra tvn .

sista sommarlovsdagen idag. :/
ska både blir kul och jobbigt att börja skolan.

hörs / e.h <3

jag hos amanda .

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback