!

Idag har det varit en typisk fixa dag ! (:
när man känner att man har någonting på gång hela tiden !

Vaknade runt halv åtta i morse, kända att jag låg väldigt bekvämt och funderade på om jag skulle stiga upp eller inte.
men eftersom hästarna skulle ut, så var det bara att gå upp och klä på sig.

städade klart mitt rum när jag kom hem, tog ner tavlor från väggarna,
(jag vill inte att jag ska synas när mäklaren knäpper kort imorgon) .

fixade med bloggen, ändrade färger på designen.
jag fick nå ryck på min digitalkamera som inte har funkat på över ett år !
och så hokus filijokus så funkade den, man kan ju undra vem som blev överlycklig och ringde runt till hela släkten ! ? :D

lagade mat, städade tvätt stugan, kollade på OS i hoppningen. Gick iväg och red, tränade idag mest på att ha ett jämnt framåt tempo, ihopriden och rakställd ! Gick bra,

åkte alldeles nyss fram och köpte lite godis en stor sportlunch och en dumle snacks. (Y)
ska snart ta in hästarna och kolla på morden i midsummer.

imorgon ska jag knäppa egopics. längtat efter min kamera länge nu.

/e.h (:


dagens

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback