Skooooolan :/

Sitter i media salen med Ewe :D   kulkul
Vi har just ätit lunch, pasta och korvstroganoff :) götta fast Jessie var en aning dryg, och inte så lite heller:/

Jag vet en sak som ingen annan vet, eller kanske en annan :D

Har vart på badhuset, akitjobbigt kunde inte simma, inte dyka heller för den delen, men nu8 håller Ewe på att dö av tristess så jag lär avsluta mitt bloggand, och återkommer senare med mera information :D :)

/Tjaoo Ellen ;)

Dagens ord: Muskulös
detta är ett ord jag inte riktigt förstår mej på, Musulös betyder väl att man har mycket muskler, men det låter ju som man är muskel - lös, liksom inte har några mukkler :D konstigt ord, som jag knappast kommer att begripa mej på i framtiden heller.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback