Julstök

Åkte in till S-viken idah, mamma jag brorsan och pappa skulle köpa julampor och gardiner, efter ett tags letande så hittade jag en jättefin röd "strut"  att ha i fönstret. Skitatrevlit vart de :) så najsa gardiner fixk jag också :D
Städade klart i mitt rum och sen så städade jag också min brors rum, med hans hjälp. Självklart dagens ros till mej, jag mena ska jag nämna att jag hatar att städa? :P

Titti, Myska vilma och jag red ut i skogen, pulsade i backar. Jädra träning för popplarna måste jag säga :) KANON! (Y) släppte dom helt uppför en backe, härlig känsla.

Åt också Taco paj, rester efter gårdagens Tacos :)

Julskyltning imorron, hoppas inte att snön har regnat bort.

endast 24 dagar kvar till julafton nu.

God Jul!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback