Julskyltning

God Jul, julskyltning framme idag :D mysigt. dessvärre så regnade ju hälften av snön bort under lördags natten :/ men mysit ändå. Sålde kakor och bröd för klassen, ska ju till Gotland i början av nian :). gick bra. själv så bidrog jag med kladdkaka (mamma bakade) :P
Jessie sjöng också, hon e min idol :) fast under första och sissta låten fick hon skrattanfall, utav att hon såg mej haha :D är jag så ful, men hon hittade snabbt in i låtenigen :D tur de.

Gick lite med ridskole popplarna också, känade lite pengar till US.

Kom väl sen hem, men orkade inte rida (förlåt Vilma). var för trött.

Jessie och jag firar två år idag :) älskar dej bästa vän ;)

haft en väldigt trevlans dah :)

only 23 days to christmas now :)
what is the name of Santas wife?
- Mary Christmas. ;D

Kommentarer
Postat av: bästis

det var bara första låten ella lilla =) på sista tappa jag texten (A)

du snodde gåtan av mig din pudding!
I L Y

2007-12-02 @ 22:15:21


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback