Jäkla H** dah!

image2Åhh, inget har gått som det ska idah, nyckeln till mitt skåp i skolan är borta, så fick knippsa låset, RIP. Hade sedan SO, fick en så himla svår uppgift till på onsdag, ska skriva till politikerna om ockelbo, sen så hade vi NO våran vikarie (nämner ing namn) var så otroooooligt gnällig, skällde ut Jessie och mej, handen på hjärtat, eller hur? dessutom sa hpn att vi var URmogna? vad menas? matte sen, åt helvete säger jag bara. kunde inte ett enda tal och alla andra bara räknade på som vanlit :S

Fick till baka fredagens matte prov i alla fall, G :) När vi tillslut slutade så såg jag att det regnade :@ all den fina snön är nu borta och den tog med sig min julstämmning också :/ kom hem, gick och mockade åt Vilma, Och nu ska jag på konfirmation, kan inte bli roligare. Skulle inte förvåna mej om Prison Break var inställt ikväll heller. '
Dessutom så ringde tandlkaren mej alldeles nyss, ska dit imorron klockan 08.45 önska mig lycka till.

Åsså har man ju slutat att äta godis också. Muskler kan inte byggas utav godis :(  tänk om de kunde vara så.

Det var allt ifrån mej idah/Ellen

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback