Fredag, bara bampa baam, I lovin it

Tjoo, fredag idag, veckans bästa dag :D

Hade frsnska prov imorse, not så najs, men det gick OK :)
Fan, jag fatta matten idag, ekvationer. Det är svårt att skriva men lätt att räkna ut, förut fatta jag ingen av dom. Dans på Gympan, fatta att jag och Lisa var asgrymmiga :P haha, hon åker till Kanarie öarna inatt, jag vill också åka utomlands :P

Vi fick ett oförberett prov av Kenta idah i kemi :/ fy fan, men det skulle typ inte påverka mitt betyg, så jag la inte ner hela min själ i det, kanske en 350 del ;) ritade istället en bild av kenta med djävulshorn och sån där stav med horn på, och glöm inte att han fick huggtänder också :) Kenta skrattade som vanligt, när han såg den :)

Jag var sneeel idag, jag bjöd Ewe på julmust och vitlöksbröd, göttaa! man ska vara snäll till jul, till och med jag (den snåle fan)
köte en varsin must åt oss :)

Sen så lekte jag med farmor, vi kollade i IKEA kataloger och snackade design, både jag och farmor älskar de :)

Jag kanske ska bli inrednings arkitekt, visst låter det fint? tror seriöst att de skulle passa mej :)

jag och mamma såg en grävling alldeles nyss, skitläskit =/

näee, nu ska jag dra mej, och somna framför soffan och vänta in IDOL finalen, jag vet inte vem som jag vill ska vinna, först var det Amanda, men nu tror jag fan att jag vill att Marie vinner (Y)
Dagens ord: ÅHH, ORKA DE IDAG!image3

Kommentarer
Postat av: birjer

inte visste jag att vi hade danska på idrotten (;

2007-12-07 @ 20:43:02
Postat av: Lina Nyren

hahaha rubriken är kung!

2010-05-02 @ 13:21:19
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback